پیام مدیریت : امام باقر سلام الله عليه : أعوذُ بِكَ مِن أن أظلِمَ أو اُظلَمَ، وأعوذُ بِكَ مِن صَفقَةٍ خاسِرَةٍ، ويَمينٍ كاذِبَةٍ؛ ::

بازدید: 2321 تاریخ: 11 دی 1348

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: حرکت خوبی که میرزاده رئیس دانشگاه آزاد آغاز کرده تلاش برای صدور دانشنامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد به صورت آنلاین و در کمتر از 24 ساعت است.

علی شامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: دیگر تجمیعی که با حضور رئیس دانشگاه آزاد در اولویت قرار گرفته، جلوگیری از وقفه طولانی در صدور دانشنامه و گواهی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد است که امیدواریم تا پایان امسال با راه‌اندازی سیستم جدید این امر به صورت آنلاین و سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: این کار و روند سرعتی صدور گواهینامه و دانشنامه به رضایت‌مندی بیشتر دانشجویان و خانواده‌های آنها منجر شده و دیگر نیازی به پیگیر‌ی‌های چندین ماهه برای دریافت گواهینامه و یا دانشنامه نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مورد پروژه‌های عمرانی دانشگاه نیز گفت: ما از دو سال پیش رایزنی‌هایمان را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام با تلاش پیمانکاران آغازکردیم و امیدواریم به رغم افزایش هزینه‌های تکمیل این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه آزاد تکمیل شده و راه‌اندازی شود.

شامل یکی از پروژه‌های مهم و جدی دانشگاه را تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اعلام کرد و یادآور شد: با توافق دانشگاه علوم پزشکی قرار است تجهیز و تکمیل این بیمارستان به سرعت انجام شده و آماده ارائه خدمات به هموطنانمان باشد.

وی دهه جدید فعالیت دانشگاه‌ آزاد را دهه کیفیت و اهتمام جدی بر کیفی‌سازی کارها در حوزه‌های تخصصی اعلام کرد و گفت: ما در حال حاضر در دانشگاه آزاد 19 کانون دانشجویی داریم که دست به دست هم داده‌اند تا در یک تلاش و گستردگی فعالیت بتوانند عملکرد مطلوب و کیفی‌تری را ارائه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیان کرد: چشم‌انداز ما در مسیر توسعه دانشگاه آزاد توجه به فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد توانمندی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و حمایت از برنامه‌های دانشجویی است که در طول سال انجام می‌شود.

شامل یادآور شد: دانشگاه آزاد در ترویج ازدواج آسان امسال نیز همایش ازدواج موفق را برگزار کرده تا دانشجویان را بیشتر با مبانی این امر و کاستن از هزینه‌های زاید آشناتر کنند.

این مسئول افزود:‌ برگزاری جلسات مختلف با محوریت مباحث اخلاقی، حفظ حجاب و عفاف، حیا، مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان به همراه توانمندسازی دانشجویان در بحث ورود به بازار کار ورودی عالمانه داشته و توانسته است از ظرفیت‌هایی که وجود دارد به بهترین شکل استفاده کند.


گالری عکـس